မေကာင္းတဲ့လူက မေကာင္းတဲ့လမ္းကို သြားပါလိမ့္မယ္

.

ေဗဒင္ေမးရင္း အမ်ဳိးသမီးေတြကို ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ က်ဴးလြန္မႈရိွတယ္လို႔ လူမႈကြန္ရက္ေပၚမွာ အမ်ဳိးသမီးေတြ ေျပာဆိုခဲ့ၾကတဲ့အျပင္ အမႈဖြင့္ထားျပီး တရားဥပေဒေၾကာင္းအရ သြားေနသူေတြလည္း ရိွေနပါတယ္။ ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ေဗဒင္ဆရာတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ဆရာဇင္ေယာ္နီကို မဇၩိမသတင္းေထာက္ ရဲႏိုင္က ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းထားပါတယ္။

ဆရာဇင္ေယာ္နီ (ေဗဒင္ဆရာ)

ေမး။ လက္ရိွ ေဗဒင္ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကိစၥရပ္အေပၚမွာ ဘာမ်ား ေျပာခ်င္တာရိွမလဲ။ ေဗဒင္ဆရာ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုျမင္လဲ။

ေျဖ။ ကၽြန္ေတာ္အျမင္ကေတာ့ မေကာင္းတဲ့လူ မေကာင္းတဲ့လမ္းကို သြားပါလိမ့္မယ္။ ေကာင္းတဲ့လူက ေကာင္းတဲ့လမ္းကို သြားပါလိမ့္မယ္။ ေလာကမွာ ေလာကရဲ႕ဥပေဒေတြေရာ လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့   ဥပေဒေတြေရာ ရွိပါတယ္။ မေကာင္းတဲ့လူ လူ႔ေလာကဥပေဒ လူေတြသတ္မွတ္တဲ့ တရားဥပေဒနဲ႔ မေကာင္းတဲ့လမ္းကုိ သြားပါလိမ့္မယ္။ ေကာင္းတဲ့လူေတြ ေကာင္းတဲ့လမ္းကို ေရာက္ၾကပါလိမ့္မယ္ခင္ဗ်ာ။ ႐ုိက္ခတ္မယ္လို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ၿပီးေတာ့ မထင္ပါဘူးခင္ဗ်။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူ႔လမ္းသူ သြားၾကတာပဲေလ။

ခုနကေျပာသလို ေဗဒင္ဆရာထဲမွာ ေကာင္းတာရွိသလို မေကာင္းတဲ့လူလည္းရွိတယ္။ ေက်ာင္းသားလည္း ေကာင္းတာရွိတယ္ မေကာင္းတာရွိတယ္။ ဘယ္အလႊာ ဘယ္အတန္းစားထဲမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္းတဲ့လူရိွသလို မေကာင္းတဲ့လူလည္းရွိတယ္။ အားလံုးက မေကာင္းတဲ့လူ မေကာင္းတဲ့လမ္းကုိသြားမယ္။ ေကာင္းတဲ့လူ ေကာင္းတဲ့လမ္းကုိ သြားပါလိမ့္မယ္။ ဆိုၾကပါစို႔ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္က ခိုးၿပီးေတာ့ ေဆးလိပ္ေသာက္တာ နဲ႔ပဲ ေက်ာင္းသားထုတစ္ရပ္လံုးက ေဆးလိပ္ေတြ ခုိးေသာက္ၾကပီလုိ႔ ဘယ္သူမွ မေတြးဆၾကပါဘူး။ ေသာက္တဲ့ေက်ာင္းသားကုိ ဆရာ၊ ဆရာမက အေရးယူလိမ့္မယ္။ မေသာက္တဲ့ေက်ာင္းသားကုိ ဘာမွ အေရးယူစရာ ထိပါးစရာ မရွိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ မေကာင္းတဲ့အတြက္ ဒီေလာကကုိ ထိခိုက္နစ္နာမယ္လို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မထင္ပါဘူးခင္ဗ်။

ေမး။ ေဗဒင္ေဟာခန္းနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး ဆရာ မင္းသိခၤ ထားရိွတဲ့ စည္းကမ္းေတြက ဘာေတြမ်ား ျဖစ္မလဲ။ ေဗဒင္ဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုျပဳမူေနထိုင္ရမယ္လို႔ စည္းကမ္းေတြ ခ်မွတ္ထားလဲ။

ေျဖ။ အဘ မင္းသိခၤ သူစဥ္းစားသြားတဲ့ဟာေတြေပါ့။ သူစဥ္းစားၿပီး တပည့္ေတြကုိ အႏၱရာယ္မျဖစ္ေအာင္ သူ႔တပည့္ ေဗဒင္ေလာကမွာ အႏၱရာယ္မျဖစ္ေအာင္ ဘယ္ေလာက္ထိ သူေျပာသြားတာမ်ိဳး ရွိသလဲဆုိေတာ့ ေဗဒင္ခန္းကုိ အလံုမပိတ္ရဘူး။ ခန္းစီးတုိ႔ လုိက္ကာတို႔ ရွိရင္ေတာင္မွပဲ လံုးဝ အဆက္အသြယ္ ျပတ္ေနတာမ်ိဳး မျဖစ္ရဘူး။ အနည္းဆံုး ရိုးတိုးေရးေတးေတာ့ လွမ္းျမင္ေနပေစဆုိတဲ့ ဥစၥာမ်ိဳး အဘမင္းသိခၤသည္ စည္းကမ္းခ်က္ကုိ သတ္မွတ္ေပးသြားပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေတြ႔ဖူးတာဆုိရင္ ေဗဒင္ေဟာခန္းေတြကုိ လုိက္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ အဲလုိ ပိတ္ထားတာေတာင္ ေတြ႔ရင္ ခ်က္ခ်င္း တပည့္ကုိ ရုိက္တယ္တုိ႔ ဘာတုိ႔ ဆံုးမသြားဖူးတာေတြ ရွိပါတယ္။ ေဟာခန္းကုိ အျပင္က လွမ္းၾကည့္လုိက္တဲ့အခါမွာ အထဲမွာ ဘယ္သူရွိေနလဲ မရွိေသးဘူးလား လူရွိလား မရွိလားဆုိတဲ့ဟာမ်ိဳး မျမင္ရေလာက္ေအာင္ မပိတ္ခုိင္းပါဘူး။ အနည္းဆံုးေတာ့ အထဲမွာ လူေတာ့ ရွိေနတယ္။ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ဟဲ့ ဆုိတဲ့ ျမင္ေနရတဲ့ အေနအထားကုိပဲ ေဟာခန္းကို ထားခုိင္းပါတယ္။

ေမး။ အဲဒီလို က်ဴးလြန္ခံရတယ္လို႔ေျပာတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြအေပၚမွာ ဘာေျပာခ်င္တာရိွမလဲ။

ေျဖ။ ေဗဒင္ေလာကမွ မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ် ဘယ္ေလာကပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ မေတာ္မတရား ျပဳခံရတယ္ ဥပေဒခ်ိဳးေဖာက္တယ္ဆိုရင္ မေကာင္းပါဘူး မျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူး။ အျပဳခံရတဲ့သူေတြထက္ ျပဳတဲ့လူေတြကုိပဲ ကၽြန္ေတ္ာတုိ႔က အျပစ္တင္ရမွာပဲ။ အဓိကကေတာ့ လူေတြကုိ အတယ္တုိ႔ ည့ံတယ္တုိ႔ ဆုိတာမ်ိဳး ဒါေတြက သြားၿပီးေတာ့ ေျပာလုိ႔မရဘူး။ သူသူကုိယ္ကုိယ္ အရပ္သူအရပ္သား ျပည္သူျပည္သား ကေတာ့ အားကုိးစရာရွိ ကိုးမွာပဲ။ ဆိုေတာ့ ျပဳေသာသူဘက္ကသာလ်င္ အျပစ္ရွိတယ္လို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ယူဆပါတယ္။

ေမး။ အဲဒီကိစၥ ျဖစ္ျပီးေနာက္ပိုင္း ေဗဒင္ဆရာအဖြဲ႔အစည္းေတြအေနနဲ႔ ဘာဆက္လုပ္သြားဖို႔ရိွလဲ။

ေျဖ။ ကၽြန္ေတ္ာတုိ႔အဘ မင္းသိခၤရွိကတည္းက အဖြဲ႔အစည္းဆုိၿပီးေတာ့ သတ္သတ္မွတ္မွတ္ ဖြဲ႔သြားခဲ့တာမ်ိဳးက မရွိဘူးခင္ဗ်။ အဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ေပါ့ စနစ္တက် ခိုင္ခုိ္ငမာမာမ်ိဳး ဖြဲ႔တာမဟုတ္ပဲနဲ႔ အလုပ္တစ္ခု တစ္စံုတစ္ရာ လုပ္ၾကတဲ့အေပၚမွာ ဘယ္သူဘာယူ ဘယ္သူကဘာလုပ္နဲ႔ ေျပာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုေတာ့ အဘ မရွိတဲ့ေနာက္က်ေတာ့လည္း ခိုင္ခုိင္မာမာ စနစ္တက် စုစုစည္းစညး္ ဖြဲ႔စည္းတယ္ဆုိတာမ်ိဳးက ဒီအခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လက္ေတြ႔က်က်လည္း မရွိေသးပါဘူး။ နီးစပ္ရာ နီးစပ္ရာ စုၿပီးေတာ့ အလုပ္ေတြ ဝိုင္းလုပ္ၾကတယ္ေပါ့။ အဲဒီအဖြဲ႔ေလးေတြေတာ့ ဖြဲ႔ရင္ ဖြဲ႔ထားၾကမယ္ေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမယ့္ အဘမင္းသိခၤ တပည့္အားလံုးကုိ ကိုယ္စားျပဳတဲ့ အဖြဲ႔အေနနဲ႔ေတာ့ ဒီအခ်ိန္မွာ မရွိပါဘူး ဆုိေတာ့ အဖြဲ႔အစည္းအေနနဲ႔ ဆုိတာထက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကေတာ့ မေတာ္မတရားလုပ္တဲ့အရာအားလံုးကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဆန္႔က်င္ပါတယ္။ သေဘာမတူပါဘူး။ ေနာက္လည္း မျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူး။ ေနာက္ ျဖစ္တဲ့ကိစၥေတြအေပၚမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဥပေဒလမ္းေၾကာင္းနဲ႔ပဲ သြားဖို႔ ရွိပါတယ္ခင္ဗ်။

ေမး။ အခုျဖစ္ရပ္အေပၚမွာ ဆရာ့အေနနဲ႔ ဘာမ်ား မွတ္ခ်က္ျပဳခ်င္ပါသလဲ။

ေျဖ။ အခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၾကားတဲ့အသံအရ ႏွစ္ဖက္က ဥပေဒေၾကာင္းနဲ႔ သြားမယ္ဆုိေတာ့လည္း ဥပေဒကိစၥကုိပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေစာင့္ၾကည့္ဦးမွာပါပဲ။ အဲေတာ့ ဥပေဒသည္ ဥပေဒတစ္ပိုင္းျဖစ္သလို ဘယ္သူမဆုိ မေကာင္းတဲ့လူကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မေကာင္းးသလုိပဲ သတ္မွတ္ရမွာပဲ။ ေကာင္းတဲ့လူကို ေကာင္းတဲ့လူလုိ႔ သတ္မွတ္ရမွာပါပဲ။ ေစာေစာကေျပာသလို တရားဥပေဒဆုိတာ ရွိသလို လူ႔ေလာကရဲ႕ ဥပေဒကလည္း ရွိေနပါေသးတယ္။ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဥပေဒကိစၥကိုလည္း ေစာင့္ၾကည့္ရမွာပါပဲ။ ေဗဒင္ေလာကထဲကေန ဒါမ်ဳိး ၾကားရတယ္ေပါ့ေနာ္။ ၾကားရတဲ့အခါမွာ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။

ဒါကလည္းပဲ အမ်ားပရိသတ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ အထူးသျဖင့္ အဘမင္းသိခၤရဲ႕တပည့္ ေဗဒင္ဆရာဆရာမေတြ ဆီကို သြားေရာက္ေမးျမန္းၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ အဘမင္းသိခၤခ်မွတ္ခဲ့တဲ့ စည္းကမ္းေတြက ေတာ္ေတာ္ေလး ေထာင့္ေစ့ပါတယ္။ ေစာေစာကေျပာသလုိ တစ္စံုတစ္ရာ ျပႆနာ ျဖစ္မလာေအာင္  သံသယျဖစ္ဖြယ္ မရွိေအာင္ ေဟာခန္းကို ပိတ္မထားနဲ႔ ျမင္ေနပါေစဆုိတဲ့ ဟာမ်ိဳး ရွိသလုိ ဆိုၾကပါစုိ႔ စကားေျပာရင္ေတာင္ ေဗဒင္ေဟာေျပာခ်င္းအတတ္ပညာကုိ အသံုးခ်ဖို႔ေပါ့ေနာ္။ တစ္စုံတစ္ေယာက္ကုိ ေလးနက္တဲ့အေၾကာင္းအရာေျပာရင္ သူ႔မ်က္ႏွာကုိ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ေျပာ။ ဒါမွ ေလးနက္မယ္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ကုိယ့္ကို ေလးနက္တဲ့စကား ေျပာေနတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ သူ႔မ်က္ႏွာကို ၾကည့္မေနနဲ႔။ ၾကည့္ေနရင္ ဟုိဘက္ကလူမ်က္ႏွာက အမ္းေနတယ္။ အဲဒီအခါက်ရင္ေတာ့ ေျပာတဲ့လူရဲ႕ ခႏၵကုိယ္တစ္ေနရာကို ကုိယ္က စူးစိုက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ္က နားေထာင္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ ဟုိဘက္က အေရးႀကီးတဲ့စကားကုိ ေျပာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကုိယ္က တျခားကုိ ၾကည့္ေနရင္လည္းပဲ ဂရုမစိုက္ဘူး။ သူေျပာတာကုိ အေလးအနက္မထားဘူးလိုဳ႔ ယူဆသြားမယ္။ သူ႔မ်က္ႏွာကုိ ျပန္ၾကည့္ေနရင္လည္း ဟုိဘက္ကလူ စကားေျပာရတာ အမ္းတယ္။

ဒါေပမယ့္ ခႏၶာကုိယ္ကုိ ၾကည့္ပါဆုိျပန္ေတာ့လည္း မေတာ္မတရားေနရာေတြကုိ မၾကည့္နဲ႔တဲ့။ အထူးသျဖင့္ ေဗဒင္လာေမးတဲ့ မိန္းကေလးပရိသတ္ေပါ့။ ကုိယ္က သူ႔ရဲ႕ ပခံုးစြန္းတို႔ လက္တို႔ အဲဒါမ်ိဳးကုိ ၾကည့္ၿပီးေတာ့ နားေထာင္အဲဒါမ်ိဳးေပါ့။ အဲေလာက္ထိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အဘသည္ ေတြးၿပီးေတာ့ တပည့္ေတြကုိ ကိုယ့္ေဗဒင္ ေဟာေျပာတဲ့ဟာ ေအာင္ျမင္ဖုိ႔အတြက္ေရာ အႏၱရာယ္ကင္းဖုိ႔အတြက္ေရာ ျပႆနာမေပၚေပါက္ေရးအတြက္ ေရာ အဲဒါမ်ိဳးေတြထိ ကၽြန္ေတ္ာတုိ႔ကုိ ေျပာသြားတာေတြ ရွိပါတယ္။

ေနာက္ ကၽြန္ေတ္ာတုိ႔ ေဗဒင္သင္တဲ့အခါမွာ ေဗဒင္မသင္ခင္ မင္းတုိ႔ ကာယကံ ဝစီကံ မေနာကံ တည္ၾကည္ ေအာင္ အားေကာင္းေအာင္ သန္႔ရွင္းေအာင္ ေလ့က်င့္ဆိုတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကို အရင္ဆံုးစသင္တာပါ။ ေဗဒင္က ေနာက္မွသင္တာ တျခားလိုင္းေတြကို ပူးသြားတာမ်ဳိးလည္း မျဖစ္ေအာင္ အဘမင္းသိခၤက ေျပာသြားပါတယ္။ ဥပမာ ေဗဒင္ေဟာတာကို ပုတီးလည္ပင္းမွာဆြဲၿပီး ဘုိးေတာ္လုိလို မယ္ေတာ္လိုလို ပံုမဖမ္းရဘူး။ သူကိုယ္တိုင္လည္း လုပ္မသြားခဲ့ဘူး။ တကယ္ဆိုရင္ အဘမင္းသိခၤဟာ ဂႏၶာရီလမ္းကို ေတာ္ေတာ္ သူစိတ္၀င္တစား ဆႏၵျပင္းျပစြာနဲ႔ က်င့္ၾကံအားထုတ္ခဲ့သူတစ္ေယာက္ဆိုၿပီး အဘကို ျမင္ၾကတယ္။ သူကိုယ္တုိင္ က်ေတာ့ ဘိုးေတာ္လုိလို ဘြားေတာ္လိုလို မယ္ေတာ္လိုလို ဓါတ္လိုလို နတ္လိုလို လုပ္မသြားခဲ့ဘူး။ လုပ္ခဲ့တဲ့ တပည့္မ်ဳိး ရိွခဲ့ရင္လည္း အဘသည္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ဆံုးမပါတယ္။ အဘကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ေမးတယ္။ အဲ့ဒီလမ္းစခန္းကို ေလွ်ာက္ၿပီးေတာ့ ဘာလုိ႔ ဒီလိုေမးေနတာလည္း ဆိုေတာ့ ငါ လူလိမ္ေတြနဲ႔ ေရာသြားမွာစိုးလို႔ ဆိုၿပီး ေျပာတယ္။ အဲ့လုိ လိမ္တဲ့လူေတြနဲ႔ ေရာၿပီးအထင္မခံႏုိင္ဘူး ငါတကယ္ျဖစ္ခ်င္လုိ႔ လုပ္ေနတာလို႔ အဘက ေျပာတယ္။ အဲ့ေတာ့ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ က်င့္စရာ ရိွတာေတာ့ က်င့္ၾကမယ္။ လိမ္ေတာ့မလိမ္ဘူး၊ အဲ့ေတာ့ အဘမင္းသိခၤက တပည့္ေတြဆုိရင္ ယႀတာေၾကး ကိစၥတို႔ ဥာဏ္ပူေဇာ္ခတို႔ သတ္မွတ္သြားတဲ့အျပင္ သူေပးသြားတဲ့ အတြက္အခ်က္ ကိန္းဂဏန္းပညာေတြကို အားျပဳၿပီးေတာ့ ေဟာရမယ္။ ဓါတ္စီးသလိုလို နတ္စီးသလိုလို အၾကားအျမင္လိုလို ဆိုတာမ်ဳိး ေဟာခြင့္မရိွပါဘူး။

ေမး။ ဒီျဖစ္ရပ္ေနာက္ပိုင္း ေွဗဒင္ေလာကအေပၚ ရိုက္ခတ္မႈရိွႏိုင္မလား။

ေျဖ။ ေနာက္ ပရိသတ္ေတြက အဘ မင္းသိခၤက စဥ္းစားသြားတာရိွပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဆရာလို႔ေတာင္ မေျပာခိုင္းဘူး။ တစ္ခ်ဳိ႕ေျပာေလ့ရိွတယ္ ၊ ဆရာေျပာမယ္၊ ဆရာမေျပာမယ္၊ ဆုိၿပီး အဲ့ဒါမ်ဳိး ေျပာခြင့္မရိွပါဘူး။ မင္းဆီကို ေဗဒင္လာေမးတာနဲ႔ပဲ မင္းက ဆရာျဖစ္သြားေရာလားတဲ့။ ဟုိဘက္က မင္းတပည့္ျဖစ္သြားေရာလား တဲ့။ ေဗဒင္လာေမးတာ ေဗဒင္လာ၀ယ္တာပဲေပါ့။ ေဆးခန္းဖြင့္ထားရင္ ေဆးလာကုမွာပဲ၊ေစ်းဆိုင္ဖြင့္ထားရင္ ေစ်းလာ၀ယ္မွာပဲ၊ ေဗဒင္ေဟာခန္းဖြင့္ထားေတာ့ ေဗဒင္လာေမးတာပဲ။ ပိုက္ဆံေပးၿပီး ထည့္သြားတယ္၊ အဲ့ဒီအတြက္ ဆရာတပည့္ျဖစ္သြားတာမဟုတ္ဘူးေလ၊ အဲ့ဒါ ပရိတ္သတ္ပဲ ကိုယ့္ဆီကို လာအားေပးသြားတဲ့ ပရိသတ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပရိသတ္လိုပဲ ဆက္ဆံ သူ႔ကုိသြားၿပီးေတာ့ တပည့္လို႔ သတ္မွတ္လို႔မရဘူး။ မင္းကလည္း သူ႔ရဲ႕ ဆရာပါဆိုၿပီး သြားသတ္မွတ္လို႔မရဘူး။ ဒါေၾကာင့္ စကားအေျပာဆိုေတြမွာ ဆရာက ဆရာမက ဆိုတဲ့ အေျပာအဆိုမ်ဳိး မေျပာရဘူးဆိုၿပီး ပိတ္ထားပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ဒီေန႔ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး အသံေတြထြက္ၾကတဲ့အခါမွာ ေဗဒင္ေလာကအေပၚမွာ ရိုက္ခတ္မလား မရိုက္ခတ္ဘူးလား ဆိုတာေလ တစ္ခြန္းပဲ ေျပာစရာ ရိွပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆရာ အဘမင္းသိခၤစကားနားေထာင္ၾကေသာသူမ်ား အဘမင္းသိခၤရဲ႕ သစၥာကို ေစာင့္သိသူမ်ား ပညာရဲ႕ သစၥာကုိ ေစာင့္သိသူမ်ားသည္ ေစာင့္သိတဲ့အက်ဳိးကို ခံစားရပါလိမ့္မယ္။ မေစာင့္သိတဲ့သူေတြကေတာ့ မေစာင့္သိသလို သြားၾကပါလိမ့္မယ္။